Tickair - nyaralászervezés - Kanári szigetek
Belépés


Utazással kapcsolatos kérdések

Az átszállásos utazásoknál a feladott poggyászomat nekem kell felvennem az átszállás helyszínén, majd újra feladnom?

Igen. Mivel fapados járatokkal utazol, azok az A-ból B pontba való eljutást biztosítják. A B-ből C pontba eljutás egy külön foglalásban van. Így a feladott poggyászodat fel kell venned és újra le kell adnod az átszállás során.

 

Mi történik, ha lekésem az átszállást?

Ebben az esetben mindenképpen azonnal értesíts minket! Amennyiben hozzáadtad a Biztosított átszállás szolgáltatásunkat a foglalásodhoz, úgy mi vállaljuk, hogy a legközelebbi járatra 100.000 Ft/fő értékben megvesszük az új jegyeket.

Ha nem adtad hozzá a Biztosított átszállás szolgáltatást, abban az esetben is segítünk a legközelebbi járat megkeresésében, viszont annak teljes költségét Neked kell állnod.

A Biztosított átszállás szolgáltatásról ITT olvashatsz bővebben.

 

Mikor fogja felvenni velem a kapcsolatot az idegenvezető?

1-2 nappal az utazásod előtt telefonon fel fog keresni, illetve az érkezésed másnapján személyesen megkeres a hotelben, mely időpontjáról vagy személyesen értesít, vagy a hotelszobádban vár egy boríték az információkkal.

 

Hogyan fogom megtalálni a reptéren a megérkezés után a transzfert?

A transzfer voucheren pontosan szerepelni fog az ehhez szükséges instrukció.

Közvetlen járat esetében a magyar idegenvezető már a reptéren vár egy ViaSale-s logót tartva a kezében a fotocellás ajtó közelében.

Ha átszállással utazol, a transzfer vouhceren pontosan szerepelni fog, hogy melyik pulthoz kell odamenned, hogy a transzfert igénybe tudd venni.

 

Hogyan tudok részt venni fakultatív programokon?

A helyszínen az idegenvezetővel személyesen le tudod majd egyeztetni, hogy milyen programokon szeretnél részt venni. A lehetőségekről foglalás esetén küldünk egy előzetes tájékoztatót, így már előre át tudod nézni, hogy milyen programok közül tudsz majd választani. Ezeket a programokat ott, a helyszínen tudod lefoglalni és kifizetni is.

 

Van lehetőség autót bérelni a szigeteken, tudtok ebben segíteni?

Ha már a reptéren szeretnél autót bérelni, akkor szívesen elkészítjük számodra a foglalást már itthonról és az erről szóló vouchert szintén e-mail-ben küldjük el. Ebben az esetben az autó egész idő alatt nálad van, tehát a reptéren veszed fel és ott is adod majd le.

Ha csak 1-2 napra szeretnél autót bérelni, abban a magyar idegenvezető lesz a segítségedre, illetve a hotelek környékén is sok autóbérlő cég közül választhatsz.

 

Mit tegyek, ha problémám van a szállással?

Ha valamivel nem vagy megelégedve, kérjük azonnal hívj minket telefonon, még akkor is, ha az idegenvezetőnek jelezted már! Felvesszük a kapcsolatot a hotellel, kérjük a probléma megszüntetését vagy szobacserét. Mindenképpen gondoskodunk arról, hogy gondtalanul élvezhesd a jól megérdemelt pihenésedet.

 

 

Tickair - egyedi ajánlat egyedi ajánlatot szeretnék
egyedi ajánlat
A Tickair csapatának kifejezetten fontos a természetvédelem és a fenntartható, környezettudatos mindennapok éppen ezért kérjük, hogy oldalainkat ne nyomtad ki. Amennyiben valamilyen tartalmat szeretnél szöveges formában elérni kérjük, hogy vedd fel Velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Tegyél a fenntartható mindennapokért!

Köszönjük!

Üdvözlettel, a Tickair Csapata