Tickair - nyaralászervezés - Kanári szigetek
Belépés


Foglalással kapcsolatos kérdések

A foglalást követően tudok módosítani az időponton, vagy törölhetem a foglalást? 

A foglalást követően már csak külön díj ellenében lehetséges a név vagy az időpont módosítása, ami akár az utazás teljes költségét is elérheti. Törlés esetén a befizetett összeg nem jár vissza, hiszen a foglalások fapados járatokra történnek, és ezek a jegyek nem törölhetőek és nem téríthetőek vissza. Ha szeretnéd biztosítani az utazásodat, akkor javasoljuk a sztornó biztosítás megkötését, mert ebben az esetben hirtelen fellépő betegség vagy baleset esetén a befizetett összeg 80%-a visszajár. 

 

Nem találok olyan hotelt vagy időpontot, ami megfelelő lenne, mit tegyek? 

Kérhetsz tőlünk egyedi ajánlatot, ebben az esetben a weboldalon található kapcsolatfelvételi űrlapot kell kitöltened, és a megadott információk alapján elkészítjük egyedi ajánlatunkat. 

 

Nincs a weboldalon olyan úticél, ahova én szeretnék utazni, foglalkoztok más célpontokkal is? 

Leginkább azokkal a célpontokkal foglalkozunk, amik a weboldalon is megtalálhatóak, de kérhetsz tőlünk egyedi ajánlatot is más helyekre, és megírjuk Neked, hogy tudunk-e utazást foglalni az adott úti célra. 

 

Lehet több szigetre is utazni egy alkalommal, tudtok kombinált ajánlatokat is küldeni?

Természetesen igen! Írd meg nekünk a tickair@tickair.hu e-mail címre, hogy melyik szigetekre szeretnél utazni, körülbelül hány napot szeretnél 1-1 szigeten tölteni, illetve, hogy hányan utaznátok, mi pedig e-mailben elküldjük egyedi ajánlatainkat.

 

Van lehetőség Nálatok személyesen lefoglalni az utazást?

Alapvetően Online iroda vagyunk, tehát nem vagyunk ügyfélfogadásra berendezkedve, de ha szeretnél személyesen találkozni Velünk és úgy megbeszélni a részleteket, előzetes időpont egyeztetéssel erre is van lehetőség.

 

Milyen lehetőségeim vannak az utazás kifizetésére?

A fizetés történhet banki átutalással, interneten történő bankkártyás fizetéssel, vagy bankfiókban készpénzes befizetéssel.

 

Van lehetőség részletfizetésre?  

Amennyiben az utazás több, mint 40 nap múlva lesz aktuális, lehetséges két részletben befizetni az árát. 

Az első részlet foglaláskor fizetendő, a második pedig az utazás előtt 30 nappal.

A részletek pontos összegét és a fizetési határidőket láthatod a megrendelésre vonatkozó adatok megadásánál jobb oldalt, a „Költségek” menüpont alatt, de e-mail-ben is el fogjuk küldeni részedre, miután elküldöd a megrendelésedet.

 

Ha megváltozik a nevem (pl. házasság vagy válás miatt), személyi igazolvány számom, vagy egyéb adatom az utazásig, van lehetőségem azok módosítására?

A foglaláskor egyelőre csak a pontos nevekre van szükségünk, az okmány adatokat elegendő utazás előtt 2-3 héttel elküldeni, amit pontosan fogunk jelezni részedre, ez idő alatt már nem valószínű adatváltozás.

A pontos nevek megadása azonban nagyon fontos! A megrendelést azokkal a nevekkel kell leadnod, amilyen névvel utazni fogsz. Természetesen előfordulhat olyan nem várt eset (válás), amikor megváltozik a név, és van lehetőség névmódosításra, viszont ez viszonylag magas költséggel jár.

Nászút esetében azt szoktuk javasolni, – ha rögtön az esküvő után 1-2 nappal indultok - hogy csak a hazaérkezés után kezdd el a névmódosítással kapcsolatos ügyintézést.

Ha néhány héttel az esküvő után fogtok elutazni, és az utazásig megváltoztatod a neved, akkor már azt a nevet add meg a megrendelő kitöltésekor, amire a nevedet változtatni fogod.

 

Ha egyedül utaznék, tudtok utastársat ajánlani, vagy olyan szállást, ahol megfizethető az egyágyas felár?

Útitársat nem biztosítunk az utasaink részére. Érdemes lehet a barátok, ismerősök között keresni egy megbízható társat.

Az egyágyas felár mértéke nagyjából a hotelek kategóriájához igazodik, egyedi ajánlatban 1 fős csomagokat is összeállítunk, amiben konkrétan láthatod az utazásod árát, ha egyedül mennél.

 

Melyik légitársaságokkal utaztattok?

Az ajánlataink a legtöbb esetben fapados vagy félfapados légitársaságokkal történő utazásra vonatkoznak (WizzAir, Ryanair, Eurowings, Laudamotion, Condor, Thomas Cook, stb…).

A közvetlen járatra szóló ajánlatok általában oda-vissza ugyanazon légitársaságra vonatkoznak, az átszállásos menetrendek pedig különböző légitársaságok kombinációjára.

 

Mennyivel előbb érdemes lefoglalni egy utazást?

Általában „minél előbb, annál jobb”. Az árakra jellemző, hogy a járatok és a szálláshelyek telítődésével folyamatosan emelkednek.

Persze néha vannak kivételek, de ezekre nem tudunk befolyással lenni, nem kiszámíthatóak. Mivel mi nem előre foglalt kontingensekkel dolgozunk, így mindig a légitársaságok és hotelek aktuális áraival tudunk dolgozni, ezért így az áraink akár napról napra változhatnak.

Vannak előre látható időszakok, amikor kedvezőbb az utazások ára, ilyen például az április, május, június első fele, vagy november vége, december eleje. Ezzel együtt vannak időszakok, amikor magas az utazások ára, ilyenek a szünetek (tavaszi-nyári-őszi-téli), valamint a január-február is általában kiemelt időszak.

 

Van lehetőség nálatok útlemondási és utas biztosítást kötni?

Természetesen van. Az utazás megrendelésekor lehet kiválasztani ezeket az opciókat, ahol a pontos árakat is feltüntettük, így rögtön láthatod mennyibe fognak kerülni. A pontos részletekről IDE kattintva tájékozódhatsz bővebben.

 

Melyik biztosító céggel dolgoztok együtt?

Az EUB-bal. 

 

Érdemes a Kanári-szigetekre menni nászútra?

Igen! A szigetek sokfélesége lehetőséget ad a nyugodt, csendes, romantikus pihenésre és feltöltődésre, de a változatos kirándulásokra és élményekre is. Így attól függően, hogy csak pihenni szeretnétek-e, nagyobb hangsúlyt fektetve a szoba felszereltségére, vagy inkább mozgalmasan szeretnétek eltölteni ezeket az emlékezetes napokat, szívesen segítünk a megfelelő sziget és hotel kiválasztásában.

Olvasd el kollégáink beszámolóját, akik itt töltötték nászútjukat: Tökéletes nászút a Kanári-szigeteken

Írj nekünk a tickair@tickair.hu email címre, hogy programokkal teli vagy inkább meghitt, romantikus nászútat szeretnétek, mi pedig elküldjük legjobb ajánlatainkat.

 

Hogyan, és mikor fogom megkapni az utazáshoz szükséges dokumentumokat?

Az első részlet beérkezte után minden utazáshoz szükséges dokumentumot (utazási szerződés, repülőjegy visszaigazolás, hotel voucher, transzfer vouhcer, biztosítási kötvény) e-mail-ben küldünk el részedre.

Utazás előtt nagyjából 2 héttel elküldjük a beszállókártyáidat is, és minden utazáshoz szüksége dokumentumot újra, így minden meg lesz egy csokorban, amire szükséged lesz az utazás során. Ezeket a dokumentumokat csak ki kell nyomtatnod, de ha szeretnéd, szívesen elküldjük postai úton is.

  

Szükséges útlevél az utazáshoz vagy elég a személyi igazolvány?

Elég a személyi igazolvány. Az aktuális adatokat ezzel kapcsolatban ezen az oldalon találhatod meg:

http://konzuliszolgalat.kormany.hu/europa-utazasi-tanacsok?spanyolorszag  

 

Van valamilyen teendőm még az utazás előtt a befizetésen kívül?

Amennyiben Nálunk nem kötöttél utas biztosítást, ezt érdemes megtenned valamelyik biztosító cégnél, a saját testi és vagyoni biztonságod érdekében.

Utazás előtt érdemes a poggyászok súlyát és méretét is leellenőrizni, hogy a reptéren ne érjen kellemetlen meglepetés és ne kelljen bírságot fizetni.

Tickair - egyedi ajánlat egyedi ajánlatot szeretnék
egyedi ajánlat
A Tickair csapatának kifejezetten fontos a természetvédelem és a fenntartható, környezettudatos mindennapok éppen ezért kérjük, hogy oldalainkat ne nyomtad ki. Amennyiben valamilyen tartalmat szeretnél szöveges formában elérni kérjük, hogy vedd fel Velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Tegyél a fenntartható mindennapokért!

Köszönjük!

Üdvözlettel, a Tickair Csapata