Miért egyedülálló Magyarországon a Tickair? A Tickair Utazási Iroda Magyarországon előremutató szolgáltatást vezetett be 2013. január 1-től: a biztosított átszállás szolgáltatást!
Amikor valaki fapados légitársaságok járataival utazik, és átszállással tervezi az utazását, akkor minden esetben az utas vállalja a kockázatot arra az esetre, ha a járata késne, és emiatt lekési a csatlakozó járatát! A fapados járatoknál a légitársaságok nem írják át a jegyet a következő járatra, még akkor sem, ha a légitársaság hibájából történt a késés. Ezekben a helyzetekben az utasnak mélyen a zsebébe kell nyúlnia, akár fejenként 80-100.000 Ft-os költséget is jelenthet az új jegy megvásárlása a következő járatra!
Amennyiben nálunk foglalja utazását, úgy egyedülálló módon hozzáadhatja foglalásához a biztosított átszállás szolgáltatásunkat! Ha igényli ezt a szolgáltatást, úgy mi vállaljuk a késésekből eredő kockázatot! Ha bármilyen okból késik első járata, és emiatt lekési a következő járatot, akkor mi álljuk a következő járatra szóló jegy költségeit, és segítséget nyújtunk a szállás lefoglalásában is, ha erre szükség van! Így Önnek nem kell idegeskednie a járatkésések miatt, mert velünk nyugodtan utazhat!
A biztosított átszállás szolgáltatás díja 4.990 Ft utasonként oda-vissza útra, melyet a foglaláskor, vagy legkésőbb az indulás előtti napig opcionálisan hozzáadhat repülőjegyéhez!
Gyakran ismételt kérdések:
Mit kell tennem, ha szeretném hozzáadni a foglalásomhoz?
- 1. lehetőség:
- - Bank: CIB Bank
- - Bankszámla tulajdonosa: TICKAIR ÜGYNÖKSÉG KFT.
- - Bankszámlaszám: 10701214-69026
423-51100005 - - IBAN: HU67-1070-1214-6902-6423
-5110-0005 - - SWIFT: CIBHHUHB
- 2. lehetőség:
- - Bank: OTP Bank
- - Bankszámla tulajdonosa: TICKAIR ÜGYNÖKSÉG KFT.
- - Bankszámlaszám: 11731087-29901
986-00000000 - - IBAN: HU91-1173-1087-2990-1986
-0000-0000 - - SWIFT: OTPVHUHB
A biztosított átszállás szolgáltatás feltételei:
- - A szolgáltatás csak a Tickair Ügynökség által lefoglalt jegyek esetében érvényes!
- - A Biztosított átszállás csak abban az esetben érvényes, ha megvásárolja ezt a szolgáltatást, melynek díja 4.990 Ft utasonként oda-vissza útra!
- - A kármentesítés csak olyan helyzetekre vonatkozik, amikor a második járatot az első járat késése miatt nem lehetett elérni. Nem vonatkozik arra az esetre, ha a járat lekésése az utas hibájából történt.
- - A kármentesítés nem vonatkozik olyan esetre, ha az útitervben szereplő első járat lett lekésve bármilyen ok miatt.
- - A Tickair abban az esetben kármentesíti az utasokat, ha az első járat érkezése után kevesebb mint 60 perc állt az utas rendelkezésére a második járat indulási időpontjáig.
- - A Tickair a járatok indulás és érkezési időpontjait a globális járatfigyelő rendszerek, valamint a légitársaságok adatbázisai alapján határozza meg.
- - A kármentesítés a repülőjegy átfoglalásának díjára vonatkozik. Nem vonatkozik a helyszínen felmerülő egyéb költségekre (pl. étkezés, szállás, taxi).
- - A biztosított átszállás szolgáltatás feltétele, hogy az utas rendelkezzen olyan mobiltelefonnal, amit külföldön is tud használni. Ha az utasnál nincs telefon, akkor nem tudjuk felvenni vele a kapcsolatot, így nem tudunk segítséget nyújtani!
- - A 4 órán belül induló járatok esetében csak a repülőtéren lehetséges a jegyek módosítása, vagy új jegy vásárlása. Ebben az esetben az utasnak kell kifizetnie a jegy vagy a módosítás árát, és a hazatérést követően a Tickair bizonylat ellenében átutalással kármentesíti az utasokat!
- - A kármentesítés nem vonatkozik olyan esetekre, amikor az utasok a járat indulása előtt legalább 14 nappal értesítve vannak a menetrendváltozásról. Ezekben az esetekben az utasoknak kell viselniük a módosítással járó kellemetlenségeket.
- - A kármentesítés maximális összege 100.000 Ft utasonként.