Tickair - nyaralászervezés - Kanári szigetek
Belépés


Biztosított átszállás

Miért egyedülálló Magyarországon a Tickair? A Tickair Utazási Iroda Magyarországon előremutató szolgáltatást vezetett be 2013. január 1-től: a biztosított átszállás szolgáltatást!

 

Amikor valaki fapados légitársaságok járataival utazik, és átszállással tervezi az utazását, akkor minden esetben az utas vállalja a kockázatot arra az esetre, ha a járata késne, és emiatt lekési a csatlakozó járatát! A fapados járatoknál a légitársaságok nem írják át a jegyet a következő járatra, még akkor sem, ha a légitársaság hibájából történt a késés. Ezekben a helyzetekben az utasnak mélyen a zsebébe kell nyúlnia, akár fejenként 80-100.000 Ft-os költséget is jelenthet az új jegy megvásárlása a következő járatra!

 

Amennyiben nálunk foglalja utazását, úgy egyedülálló módon hozzáadhatja foglalásához a biztosított átszállás szolgáltatásunkat! Ha igényli ezt a szolgáltatást, úgy mi vállaljuk a késésekből eredő kockázatot! Ha bármilyen okból késik első járata, és emiatt lekési a következő járatot, akkor mi álljuk a következő járatra szóló jegy költségeit, és segítséget nyújtunk a szállás lefoglalásában is, ha erre szükség van! Így Önnek nem kell idegeskednie a járatkésések miatt, mert velünk nyugodtan utazhat!

 

A biztosított átszállás szolgáltatás díja 4.990 Ft utasonként oda-vissza útra, melyet a foglaláskor, vagy legkésőbb az indulás előtti napig opcionálisan hozzáadhat repülőjegyéhez!

 

 

Gyakran ismételt kérdések: 

 
Miért érdemes igényelnem a biztosított átszállás szolgáltatást?
A fapados légitársaságok járatainál egy esetleges járatkésés esetén, ha valami miatt nem éri el a csatlakozó járatot, akkor a légitársaságok nem teszik át automatikusan a jegyet, hanem a helyszínen új jegyet kell vásárolni. A Biztosított Átszállás szolgáltatás megvásárlása esetén ezt a kockázatot mi vállaljuk, hiszen mi álljuk az új repülőjegy megvásárlását, függetlenül attól, hogy miért késett az első járat!
 
Mennyi esély van rá, hogy lekéssem a csatlakozást? 
Átlagosan a repülőjáratok 95%-a időben érkezik meg, vagy maximum 1 órát késik. Tehát kb 5% esély van arra, hogy a járata egy óránál többet késsen, és ebben az esetben már kockázatosak lehetnek a rövid átszállások. 
 
Kötelező hozzáadni a biztosított átszállás szolgáltatást a foglalásomhoz?
Nem, nem kötelező. Ebben az esetben viszont a járatkésésekből eredő károkért a Tickair Utazási Iroda semmilyen felelősséget nem vállal. Természetesen ilyen esetben is segítünk az új jegy megvásárlásában és tanácsadásban, de az új repülőjegy árát az utasnak kell állnia. 
 
Meddig adhatom hozzá a szolgáltatást a foglalásomhoz?
Legkésőbb az indulást megelőző napig kell eldöntenie, hogy igényli-e a szolgáltatást. Az indulás napján már nem lehetséges a szolgáltatás megvásárlása. 
 
Van-e valamilyen teendőm, ha nem kérem a szolgáltatást?
Nem, ebben az esetben nincs teendője. 
 

Mit kell tennem, ha szeretném hozzáadni a foglalásomhoz?

A szolgáltatás ára 4.990 Ft/fő, és a hozzáadáshoz nem kell mást tennie, mint bankkártyával, vagy banki átutalással kifizetnie az árát az alábbi módok valamelyikével:
 
 
1. Bankkártyás fizetés: www.tickair.hu/fizetes
 
 
2. Banki átutalás: 
  • 1. lehetőség:
  • - Bank: CIB Bank
  • - Bankszámla tulajdonosa: TICKAIR ÜGYNÖKSÉG KFT.
  • - Bankszámlaszám: 10701214-69026423-51100005
  • - IBAN: HU67-1070-1214-6902-6423-5110-0005
  • - SWIFT: CIBHHUHB
  • 2. lehetőség:
  • - Bank: OTP Bank
  • - Bankszámla tulajdonosa: TICKAIR ÜGYNÖKSÉG KFT.
  • - Bankszámlaszám: 11731087-29901986-00000000
  • - IBAN: HU91-1173-1087-2990-1986-0000-0000
  • - SWIFT: OTPVHUHB
 
A megjegyzés rovatba elegendő az utas nevét, vagy a Megrendelő azonosítót beírni. 
 

 

A biztosított átszállás szolgáltatás feltételei:

  • - A szolgáltatás csak a Tickair Ügynökség által lefoglalt jegyek esetében érvényes!
  • - A Biztosított átszállás csak abban az esetben érvényes, ha megvásárolja ezt a szolgáltatást, melynek díja 4.990 Ft utasonként oda-vissza útra!
  • - A kármentesítés csak olyan helyzetekre vonatkozik, amikor a második járatot az első járat késése miatt nem lehetett elérni. Nem vonatkozik arra az esetre, ha a járat lekésése az utas hibájából történt.
  • - A kármentesítés nem vonatkozik olyan esetre, ha az útitervben szereplő első járat lett lekésve bármilyen ok miatt.
  • - A Tickair abban az esetben kármentesíti az utasokat, ha az első járat érkezése után kevesebb mint 60 perc állt az utas rendelkezésére a második járat indulási időpontjáig.
  • - A Tickair a járatok indulás és érkezési időpontjait a globális járatfigyelő rendszerek, valamint a légitársaságok adatbázisai alapján határozza meg.
  • - A kármentesítés a repülőjegy átfoglalásának díjára vonatkozik. Nem vonatkozik a helyszínen felmerülő egyéb költségekre (pl. étkezés, szállás, taxi).
  • - A biztosított átszállás szolgáltatás feltétele, hogy az utas rendelkezzen olyan mobiltelefonnal, amit külföldön is tud használni. Ha az utasnál nincs telefon, akkor nem tudjuk felvenni vele a kapcsolatot, így nem tudunk segítséget nyújtani!
  • - A 4 órán belül induló járatok esetében csak a repülőtéren lehetséges a jegyek módosítása, vagy új jegy vásárlása. Ebben az esetben az utasnak kell kifizetnie a jegy vagy a módosítás árát, és a hazatérést követően a Tickair bizonylat ellenében átutalással kármentesíti az utasokat!
  • - A kármentesítés nem vonatkozik olyan esetekre, amikor az utasok a járat indulása előtt legalább 14 nappal értesítve vannak a menetrendváltozásról. Ezekben az esetekben az utasoknak kell viselniük a módosítással járó kellemetlenségeket.
  • - A kármentesítés maximális összege 100.000 Ft utasonként.

 

Tickair - egyedi ajánlat egyedi ajánlatot szeretnék
egyedi ajánlat
A Tickair csapatának kifejezetten fontos a természetvédelem és a fenntartható, környezettudatos mindennapok éppen ezért kérjük, hogy oldalainkat ne nyomtad ki. Amennyiben valamilyen tartalmat szeretnél szöveges formában elérni kérjük, hogy vedd fel Velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Tegyél a fenntartható mindennapokért!

Köszönjük!

Üdvözlettel, a Tickair Csapata