Tickair - nyaralászervezés - Kanári szigetek

Útibeszámoló Varsóból, a pozitívumok városából 2. rész – Livják Ábel írása
2013-05-21

2013. 04. 20. 09:49 Varsó

Édesapám kelteget a 3702-es számú szobában. Az ágy egyszerűen nem akar kiengedni magából. Annyira kényelmes és puha, hogy ilyet én még nem tapasztaltam soha. Viszont amikor megpillantottam a hatalmas ablakot, egyből kiugrottam belőle, mert nem mindig adatik meg az embernek, hogy a 37. emeleten lakjon. Lementünk reggelizni. Gondoltam, hogy egy 5 csillagos hotelben a reggeli is olyan lesz, mint az álom, de még a gondolataimat is felülmúlta.

Egyszerűen mindenféle étel, amit reggelire el tud képzelni az ember. Másfél órán keresztül reggeliztünk mind a négyen. Mindent kipróbáltunk a lazactól kezdve tejszínhabos meggyes gofrin keresztül a full english breakfastig. Reggeli után én visszamentem a szobába kipihenni a tegnap estét, a többiek pedig lementek wellnessezni. Mikor kora délután felébredtem, hívtam apát, aki közölte, hogy még mindig a jakuzziznak.

Négy óra tájt elindultunk apával kajálni egyet a plázába. Találtunk egy nagyon jó éttermet. Mind a ketten egy olyat rendeltünk, amin óriási tányéron volt csirke illetve disznó hús, mellette rengeteg zöldség és egy hatalmas hasábburgonya adag, mellé három különböző szósszal. Szinte tökéletes volt az egésznek a harmóniája. Aztán ittunk egy pofa sört és mindez körülbelül 50 zlotyba került kettőnknek (kb. 3500 forint), ami teljesen korrekt volt.

Az esti programunk már hetekkel előtte meg volt szervezve. Ez nem más, mint Ellie Goulding varsói koncertje volt. Mátéék leleményessége határtalan. Mint utóbb megtudtam, a jegyek már elfogytak, mikor le akarták foglalni őket. Végső elkeseredésükben Ábel írt egy levelet a jegyirodának, hogy már megvettük a repülőjegyet is, megvan a szállás, nem-e kaphatánk mégis négy jegyet. Nem fogjátok elhinni: Pavel azt mondta, hogy bár a jegyek tényleg elkeltek, a lengyel-magyar barátságra tekintettel félre teszi nekünk a jegyeket, csak el kell menni előtte a jegyirodába, hogy átvegyük. Így hát Ábel és Máté mikor mi a plázában voltunk, elmentek és átvették az arctól az előre lefoglalt Ellie Goulding koncertjegyeket. Nagyon viccesnek találtam, hogy négyen megyünk egy ilyen koncertre, viszont nagyon kíváncsi is voltam rá, mert nem mondom, hogy nagy rajongó vagyok, viszont egy két számát nagyon kedvelem.

Taxival indultunk a Klub Stodolába. Mikor odaértünk láttuk, hogy óriási sor kígyózik a kapuk előtt. Mivel semmi értelme nem lett volna beállni a sor végére és ott másfél órát várakozni, ránéztünk egymásra és egyöntetűen megszavaztuk, hogy keressünk egy pubot vagy egy ivót a közelben, hogy elüssük az időt. Volt is egy hely kábé 300-400 méterre onnan. Nagyon hangulatos kis pub volt. Ittunk egy-egy sört illetve én kértem egy Nachost is mellé. Máté és Ábel éhesek voltak így rendeltek egy-egy hambit. Nagyon megbántam, amiért én nem rendeltem egy olyan burit. Az tényleg az igazi hamburger volt kb. 2 centi vastag hússal, teli pakolva zöldségekkel és nagy szezámmagos finom puha buciban. Egy harapást kaptam belőle, de nagyon ízlett.

Fél 8 tájt visszaindultunk a koncertre. Megyünk-megyünk, erre édesapám megszólal: „Nézd már! Itt van a földön két Elli Gilding jegy” (pont ilyen kiejtéssel). Én erre: „Ne viccelj már és az amúgy is Ellie Goulding!” Belegondolva egészen vicces, hogy hatalmas Ellie rajongók kint ragadtak, nem tudtak jegyet találni. Apukám, aki azt se tudta 2 nappal előtte, hogy ki ez a nő, hirtelen nem csak a saját jegyével, hanem mindjárt plusz kettővel rendelkezik.

Mondanom sem kell, nem hittünk a szemünknek. Ekkora szerencse nincs a földön! Mit tegyünk hát vele? Első gondolat: keressük meg a gazdáját! Ki is szúrtunk két kétségbeesetten kocogó lányt, biztosan ők hagyták el. Máté elvette a jegyeket, utánuk szaladt. Elszántságát mutatja, hogy átrohant egy piroson. Miközben átkelt a zebrán, kiesett a zsebéből a fényképező, miközben azt felvette majdnem elütötte egy kocsi. Drága mulatság lesz ez a jegy visszaadás. Aztán mondanom se kell, nem az övé volt a jegy… Mivel már csak 10 perc volt a kezdésig, magamra vállaltam azt a tehert, hogy megpróbálok egy kis pénzt kihozni belőle gyorsan. Oda is álltunk a koncerthely bejárata mellé pár méterrel, kezünkben a két jeggyel. Nem telt bele két perc jött egy srác és elvitt egy jegyet. Aztán pár perccel később odajött egy idősebb figura is és elvitte a másikat. Nekünk már mindegy volt, csak szabaduljunk a jegyektől.

Bementünk és a könnyen jött pénzt gyorsan ott is hagytuk a kasszánál különböző italok ellenértékeként, mint amilyen a bourbon vagy a sör. Ezután bementünk a koncert terembe. Két-háromezer ember zsúfolódhatott oda be. Bár úgy álltak, mint a heringek, én Mátéval előrefurakodtam az 4-5. sorba apa és Ábel pedig hátul maradtak. Az egész egy nagy kellemes csalódás volt: végigtomboltuk a másfél órát és egy nagyon élvezetes koncertet tudhatunk magunk mögött. Nagyon megérte az árát, tényleg jó koncert volt nagyon. Arról a kalandról nem is beszélve, hogy a koncert után tévedésből én és Máté nem a főbejáraton hagytuk el a termet, hanem egy vészkijáraton. Mikor kiléptünk, azt láttuk, hogy ki van írva, hogy „backstage”, a kerítés másik oldalán, pedig rajongók százai, papírral a kezükben. Nem kell hozzá nagy ész, egyből rájöttünk, hogy Ellie Goulding bizony ide fog kijönni… Fényképezők beizzítva, csak a pillanatot vártuk. Sajnos azonban a pillanat előtt egy “szimpatikus” securitys úriember finoman kivitt minket, a kerítésen kívülre. Pedig majdnem összejött!

A koncert után visszamentünk taxival a hotel környékéhez, ahol egy közeli török pubba ültünk be átbeszélni az élményeket. Éjfél felé Mátéval nagyon megéheztünk. Kerestünk egy utcai kebab árust, ahol ettünk egy finomat.

Az itteni történet is bizonyítja, miért olyan szerethető hely Varsó: két nagyon komolyan kigyúrt férfi oda lépett elénk, és összeráncolt szemöldökkel megkérdezték tőlünk: „Ti magyarok vagytok?” Ijedten, remegő hanggal válaszoltunk, hogy „igen, azok”. Erre elmosolyodtak és azt mondták: „lengyel-magyar két jó barát…”. Kezet fogtunk és elmentek. Ezek után visszatértünk a szállásra és mind a ketten nyugovóra tértünk.

2013. 04. 21. 09:00 Varsó

Csörgött az óra. Felkeltünk apával. Összedobtuk a cuccainkat és lementünk a többiekkel reggelizni. Hát megint annyit ettünk, hogy szinte egész napra elég lett volna. Nagyon szép időnk volt aznap. Sütött a nap erősen viszont, nem volt az az eget rengető kánikula, hanem pont az a tipikus tavasz, ami Magyarországról hiányzik. Elbóklásztunk meg az egyes reptéri boltokban, majd felszálltunk a gépünkre. Visszafelé is nagyon kellemes volt az utazás és zökkenőmentesen megérkeztünk egy röpke óra alatt Budapestre.

Zárásként, nagyon köszönöm a édesapámnak, hogy egy ilyen szép hétvégét hoztak össze nekem! Tényleg felejthetetlen marad számomra az 5 csillagos hotel, a koncert, az ételek, az óváros, az 1 literes sör, a lengyel vendégszeretet valamint az, hogy találtunk két jegyet és 15 perc alatt jó pénzt kerestünk vele. Borzasztóan szimpatikus városnak bizonyult ez a Varsó, szóval én mindenképp vissza fogok még térni oda, ha lesz rá lehetőségem. Menjetek el Ti is! :)

Írd meg a véleményed!
Név
E-mail cím
Elküldöm a véleményem!
Rólunk
Szeretünk olyan élményeket ajánlani, melyekről személyes tapasztalatokat szereztünk. Blogbejegyzéseinkkel megosztjuk Veletek ezeket az élményeinket a Kanári-szigetekről, és más úti célokról is. Saját képeinkkel igyekeztünk visszaadni a szigetek hangulatát és azt az életérzést, amit Ti is átélhettek egy ilyen út alkalmával.
Kategóriák
Kövess minket!
Feliratkozom!
Tetszik az oldalunk és az ajánlataink, de még nem tudod pontosan mikor, melyik célpontra vagy szállodába szeretnél utazni? Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig megkaphasd legjobb ajánlatainkat!
Rólunk mondták!
Kedves Tickair és csapata! Szeretnénk, megköszönni azt a mérhetetlen sok segítséget amit tőletek kaptunk! Bár a mai világban könnyen lefoglalhattuk volna magunknak az egész utazást, de sok keresgetés után, megtaláltalak benneteket és a sok pozitív értékelés és levelezés után Titeket választottunk! Elég sokat dolgozunk és így időnk se engedte, hogy mindennek így utána járjunk mint ahogyan azt ti tettétek! Minden olyan volt mint amit vártunk, sőt....annál is jobb, hiszen majd az egész szigetet bejártuk :) Köszönjük nektek ezt a lehetőséget! Remélem a jövőben is tudunk majd az együttműködésetekkel együtt utazni! Mindenkinek csak ajánlani tudlak benneteket! Köszönjük Nektek!! Petra és Szabi! :)
Nagy Petra
Nagyszerű csapatmunka, kedves, segítőkész szervezők. Odafigyelnek az utasaikra, azonnali reakciók a kérdésekre. Mindenkinek ajánlani tudom. Minden nagyon korrekten ment. Csillagos ötös!
Jókuti Ildikó
5 pont! Már másodjára utaztunk a Tickair szervezésében. Most is minden remek volt, a szervezés, a transzfer a hotel az ellátás, azért az árért amit igértek. Jól esett az az odafigyelés amivel kezeltek bennünket! Köszönöm szépen! Legközelebb is Önöket választom és ajánlani fogom az ismerőseimnek!
Marianna Mezei
Tickair - egyedi ajánlat egyedi ajánlatot szeretnék
egyedi ajánlat
A Tickair csapatának kifejezetten fontos a természetvédelem és a fenntartható, környezettudatos mindennapok éppen ezért kérjük, hogy oldalainkat ne nyomtad ki. Amennyiben valamilyen tartalmat szeretnél szöveges formában elérni kérjük, hogy vedd fel Velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Tegyél a fenntartható mindennapokért!